July 21, 2011

Moldtelecom-ul, Internetul si Calitate

De cînd am revenit la țara a trebuit să-mi setez o conexiune la internet căci altfel ma simt rupt de lume, mă simt ca în junglă fără a citi site-uri de presă online si fără a fi spectator al transmisiunilor live de la PublikaTV sau ProTV.

Desigur mai sunt si alte motive insa nu pe aceste lucruri se bazează acest articol.

Mă simt enorm de revoltat ca în țară sunt sute de abonați ai serviciilor de telefonie, internet si mai nou de televiziune de la Moldtelecom care in fond primesc aceste servicii de o calitate mediocra la un prețuri exagerat de mari.

Comparînd prețurile noastre cu cele din țara vecina - România unde o conexiune la DSL costa in mediu 6-10 euro aici pretul de start pentru cea mai mediocră conexiune DSL  este de 10 euro si cîștigătorul la această categorie este MaxDSL Brio.

În cazul de față asistăm nu numai la lipsă de calitate dar si de cantitate. Mă infurii atunci mi se întrerupe semnalul DSL la fiecare minut doar din cauza că afară bate un vint (deși slab, dar total in stare sa contribuie la un semnal prost), la o ploiță mică sau chiar din cauza ca ruter-ele sau modem-urile care le oferă sunt extrem de slabe si sensibile ca atunci cind energia electrica de proasta calitate (asta e alta poveste) ele încetează să funționeze normal. Telefonînd serviciul suport clientelă mi se spune că linia telefonică nu suportă viteze mai mari , dar atunci mă întreb “cine ar trebui să remedieze această problemă?”.

Unde se uita agenția pentru protecția consumatorului ?

Într-o țară civilizată/europeană un astfel de serviciu de calitate mediocră ar duce la micșorarea numărului de abonați si la pierderi, dar sunt sigur că nici asta nu s-ar întîmpla deoarece prestatorul de astfel de servicii ar mult mai responsabili si ar asigura ca așa ceva sa nu se întîmple niciodată.

Deci multora din noi nu ne rămîne nimic altceva decît sa continuăm să ne revoltăm pînă în ziua cînd cei de la Moldtelecom îșî vor spune “hai să oferim tuturor servicii de calitate", sîntem victimele monopolismului care continua sa ignore faptul ca oricine merită să beneficieze servicii de calitate pentru care se achita lunar sume enorme.

Articol mutat de pe alt blog de-al meu.

Facebook Comments.



0 comments: